Algemeen

Kan ik ook bij jullie terecht voor onderhoud en reparatie?

Vaak hebben de aangesloten bedrijven van Proefrit aan Huis een werkplaats waar je van harte welkom bent.

Hoe zit het met de tenaamstelling, vrijwaring en het garantiecertificaat?

Bevalt de auto en besluit je over te gaan tot een aankoop? Dan sturen wij de tenaamstelling, vrijwaring en het garantiecertificaat altijd direct digitaal op. Zo kun je de auto meteen op je oprit laten staan.

Zijn de occasions standaard APK-gekeurd?

De auto’s worden altijd met een geldige APK afgeleverd (minimaal 6 maanden).

Waar moet ik rekening mee houden als ik de auto wil kopen?

Laat je nieuwe auto direct verzekeren. Hiervoor heb je het kenteken en de 9-cijferige tenaamstellingscode van je nieuwe auto nodig. Daarnaast moet je een eventuele limietverhoging aanvragen bij de bank. Let op: dit duurt bij sommige banken 4 uren.

Ik zou de auto graag willen kopen. Hoe kan ik betalen?

De betaling van de auto kan via iDeal of een betaallink (Tikkie) voldaan worden.

Hoe leveren jullie de auto af?

De auto wordt rijklaar geleverd zonder bijkomende kosten.

Kan ik mijn auto ook inruilen?

Ja, inruil is mogelijk. Graag ontvangen wij voor de proefrit aan huis de gegevens per mail of WhatsApp. Zo weet jij al voor de proefrit waar je aan toe bent.

Kan een proefrit ook bij vestigingen van Proefrit aan Huis?

Ja, dat is geen probleem. Neem even contact met ons op via 085 760 2825 of via info@proefritaanhuis.nl. Wij zetten de auto graag voor je klaar.

Ik woon ver weg, komen jullie ook bij mij in de buurt?

Ja. Wij komen door heel Nederland graag langs voor een proefrit aan huis.

Hoe werkt Proefrit aan Huis?

Op onze pagina hoe werkt het leggen we in drie simpele stappen uit hoe Proefrit aan Huis werkt.

Is Proefrit aan Huis gratis?

Ja. Wij komen in heel Nederland kosteloos naar je toe zodat jij een proefrit kunt maken in je eigen omgeving. Of je nou uiteindelijk besluit de auto te kopen of niet, dat maakt niet uit.

Als de auto bevalt, kan deze dan achtergelaten worden?

Ja. Wij regelen alles op afstand. Dat betekent dat de tenaamstelling, vrijwaring en het garantiecertificaat altijd direct digitaal wordt verzonden én we meteen een eventuele inruilauto beoordelen in overleg met de dealer.

Stel de auto bevalt niet, brengen jullie dan kosten in rekening voor de proefrit?

Nee. We geven je alle tijd om rustig een proefrit te maken en te besluiten of de auto voldoet aan jouw wensen. Mocht dit niet het geval zijn dan brengen we uiteraard alsnog geen kosten in rekening.

Tussen welke tijden kan ik een proefrit inplannen?

We komen langs wanneer het jou uitkomt. Dat betekent dat je 24 uur per dag en op 7 dagen in de week een proefrit in kunt plannen en we als het moet zelfs binnen een dag langskomen.

Heb je nog vragen?

Wij helpen je graag op weg. Op werkdagen zijn we bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur, op zaterdagen van 9.00 tot 17.00 uur.

Retourneren

Ik heb me bedacht, kan ik de auto nog retourneren?

Nee, wanneer de koop is gesloten kan de auto niet meer geretourneerd worden.

Garantie

Hoe zit het met de tenaamstelling, vrijwaring en het garantiecertificaat?

Bevalt de auto en besluit je over te gaan tot een aankoop? Dan stuurt de dealer je de tenaamstelling, vrijwaring en het garantiecertificaat altijd direct digitaal op. Zo kun je de auto meteen op je oprit laten staan.

Wat voor eigendomsbewijs ontvang ik?

Je ontvangt een tenaamstellingsverslag van de dealer per e-mail.

Hoe werkt de garantie?

Na de koop meldt de dealer jouw auto aan voor de afgesproken garantie. Binnen 2 dagen ontvang jij het garantiecertificaat in je mailbox.

Moet ik voor de garantie terug naar jullie?

Nee. De garantie kent een landelijke dekking. Je kunt dus in je eigen omgeving terecht voor eventuele garage werkzaamheden.

Heb ik garantie op de auto?

Ja. Alle occasions worden standaard afgeleverd met 6 maanden garantie.

Betaling

Wanneer moet ik betalen?

Na het akkoord en voor de tenaamstelling zal de betaling verricht moeten worden.

Kan ik bij jullie via een Tikkie betalen?

Ja. Je kunt bij ons zowel via een betaallink (Tikkie) als via iDeal betalen.

Kan ik bij jullie pinnen?

Ja. Je kunt bij ons zowel via iDeal als via een betaallink (Tikkie) betalen.

Heb je nog vragen?

Wij helpen je graag op weg. Op werkdagen zijn we bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur, op zaterdagen van 9.00 tot 17.00 uur.
Bekijk hoe het werkt

Wat is Proefrit aan Huis?

Proefrit aan Huis is een uniek Nederlands platform voor persoonlijke proefritten aan huis.
9,8
Proefrit aan Huis scoort gemiddeld een 9,8!
Schrijf een beoordeling
  • Unieke landelijke service
  • Gratis proefrijden in je eigen omgeving
  • Rijklaar inclusief 6 maanden landelijke garantie